مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-21حوادث

نجات مادر باردار در کولاک شدید منطقه مرزی ثلاث باباجانی


فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از امدادرسانی و انتقال مادر باردار و نوزادش از منطقه مرزی شیخ صله به بیمارستان کرمانشاه توسط اورژانس هوایی این پایگاه خبر داد.

- با اشاره به برف و کولاک در استان کرمانشاه طی چند روز گذشته، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر اعلام شروع درد زایمان یک مادر باردار اهل منطقه شیخ صله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی و با توجه به دور افتاده بودن و صعب العبور بودن منطقه، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی این پایگاه به محل اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از راه های مناطق کوهستانی به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است، افزود: این مادر باردار در اسرع وقت و با ارائه مراقبت های بهداشتی توسط تیزپروازان پایگاه هوانیروز کرمانشاه برای ادامه روند درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه با اشاره به تفاهم نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، تصریح کرد: بالگردهای این پایگاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

شایان بیان کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک های اولیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مادر باردار در کولاک شدید منطقه مرزی ثلاث باباجانی

نجات مادر باردار در کولاک شدید منطقه مرزی ثلاث باباجانی