مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-21بين الملل

سقوط محبوبیت بایدن به کمترین میزان از زمان ورود به کاخ سفید


جدیدترین نظرسنجی در آمریکا از کاهش محبوبیت رییس جمهور این کشور به 43 درصد حکایت دارد که کمترین میزان از زمان ورود وی به کاخ سفید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین نظرسنجی رویترز/ایپسوس نشان داد با سرآمدن صبر آمریکایی ها از همه گیری کرونا و تبعات اقتصادی ناشی از آن، میزان رضایت عمومی از عملکرد جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده این هفته به پایین ترین سطح از زمان ورود او به کاخ سفید سقوط کرد.

این نظرسنجی ملی که از 19 تا 20 ژانویه (29-30 دی) انجام شد، نشان داد که 43 درصد از بزرگسالان آمریکایی عملکرد بایدن در مقام ریاست جمهوری را تایید کردند، در حالی که 52 درصد مخالف بودند و بقیه مطمئن نبودند.

نظرسنجی هفته قبل از  45 درصد تایید و 50 درصد مخالفت با عملکرد بایدن حکایت داشت.

میزان رضایت از عملکرد بایدن در حالی که در ماه های اول ریاست جمهوری وی بالای 50 درصد قرار داشت، در اواسط ماه اوت با افزایش مرگ و میر ناشی از همه گیری کرونا در سراسر آمریکا و سقوط دولت تحت حمایت واشنگتن در افغانستان، رو به کاهش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، رکود مداوم در کاهش محبوبیت بایدن زنگ خطر را در حزب او به صدا در آورده و دموکرات ها نگرانند نارضایتی ممکن است به قیمت از دست رفتن اکثریت آن ها در کنگره در انتخابات 8 نوامبر تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط محبوبیت بایدن به کمترین میزان از زمان ورود به کاخ سفید

سقوط محبوبیت بایدن به کمترین میزان از زمان ورود به کاخ سفید