مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:122022-01-20سياسي

مدیران کارآمد استانی ابقا می شوند/ مبارزه قاطع با فساد اداری در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به اینکه مدیران کارآمد استانی ابقاء می شوند، گفت: مبارزه قاطع با فساد اداری در اولویت قرار دارد.

- ، اسد الله عباسی عصر پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه خدمت به مردم ملاک ارزیابی مدیران است و هر مدیری در هر سطحی که مردم از آن ناراضی باشند کنار رفته و مدیران خوب و کارآمد ابقاء می شوند، اظهار کرد: وفاق و همدلی و هماهنگی همه مدیران دستگاه های اجرایی استان برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر گیلان ضروری است.

وی با بیان اینکه در استان گیلان فضای بسیار خوبی در زمینه تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شده است، گفت: دولت با فساد قاطعانه مبارز می کند و بر همین اساس در استان گیلان اجازه نمی دهیم که فساد اداری و غیر اداری انجام شود و در این راستا با هیچ شخصی تعارف نداریم.

عباسی با اشاره به اینکه رونق تولید، ایجاد کسب و کار و افزایش صادرات را در دستور کار داریم، افزود: از حضور سرمایه گذاران در استان گیلان استقبال می کنیم و با طرحی جدید جلوی بروکراسی های اداری را گرفته و در این زمینه با هدف حمایت از سرمایه گذاران فعال هستیم.

استاندار گیلان خواستار برنامه ریزی هر چه بهتر برای افزایش ظرفیت صادرات از این استان شد و گفت: از سرمایه گذاران در زمینه ایجاد کارگاه های صنایع بسته بندی، سورتینگ میوه و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کارآمد استانی ابقا می شوند/ مبارزه قاطع با فساد اداری در گیلان

مدیران کارآمد استانی ابقا می شوند/ مبارزه قاطع با فساد اداری در گیلان