مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:472022-01-20اقتصادي

باید به جای واردات سرب و روی به تولیدکننده آنها تبدیل شویم


معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم ورود جدی معادن سرب و روی کور به چرخه تولید تاکید کرد و گفت: علی رغم ظرفیت های تولید، - به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا محتشمی پور پیش از ظهر امروز پنجشنبه 30 دی ماه در بازدید از بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه در استان یزد اظهار داشت: این معدن نمونه ای خوب از همراهی معدن و طبیعت است و امیدواریم بتواند به الگویی کامل در زمینه فعالیت خوب اقتصادی و استفاده از منابع خدادادی در کنار رعایت حساسیت های زیست محیطی، تبدیل شود.

وی عنوان کرد: امروز صنعت خودرویی کشور ما نگاهش به سوی معادنی چون معادن سرب و روی مهدی آباد است و امیدواریم زحمات و سرمایه گذاری های انجام شده به ثمر برسد.

محتشمی پور از معدن به عنوان مادر و مولد یاد کرد و گفت: وقتی معدن شناسایی شد، فعالیت برای تبدیل فرصت به ارزش افزوده آغازمی شود و این همان اتفاقی است که امروز در معادن بزرگ در حال شکل گیری است.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: صنایع بزرگ و مجتمع های بزرگ اقتصادی اثری پایدار در مناطق دارند و بازاری بزرگ برای جذب نیروهای متخصص و مهندسان و نیروهای فنی هستند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود کسانی که مسئولیت توسعه مناطق معدنی را بر عهده دارند، از اکنون برای به فرصت تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به جای واردات سرب و روی به تولیدکننده آنها تبدیل شویم

باید به جای واردات سرب و روی به تولیدکننده آنها تبدیل شویم