مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:222022-01-20پزشكي

اکران مستندی درباره «سید مصطفی فاطمی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران


مستند «در سکوت برف» در دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می شود.

- اکران مستندی درباره سید مصطفی فاطمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مستند در سکوت برف در دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند در سکوت برف ساعت 14:30 روز شنبه 20 بهمن ماه 1400، در تالار قریب دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می شود.

این مستند به تهیه کنندگی سعید نوایی، برشی از زندگی مرحوم دکتر سید مصطفی فاطمی را روایت می کند که روز پنجم دی ماه سال 1399 در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات آهار جان خود را از دست داد.

سید مصطفی فاطمی دندانپزشک و متخصص مواد دندانی بود که در اوایل دهه 80 سردبیر بخش علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بود.

او که عضو هیات علمی جهاددانشگاهی و مدتی رییس جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران هم بود، در سال های اخیر با عضویت در باشگاه کوهنوردی تهران صعودهای زیادی را انجام داد.

روز جمعه 5 دی ماه 1399، بر اساس برنامه تقویم ورزشی باشگاه کوهنوردی تهران صعود تیم 21 نفره این باشگاه به قله قلعه دختر از روستای آهار آغاز شد، اما متاسفانه گروه در مسیر صعود حدود ساعت 12:30 گرفتار بهمنی سهمگین شد که با توجه به وسعت زیاد بهمن، تقریبا تمام تیم را درگیر کرد و به مدفون شدن تعدادی از اعضای تیم در برف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستندی درباره «سید مصطفی فاطمی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اکران مستندی درباره «سید مصطفی فاطمی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران