مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:172022-01-20سياسي

ضرورت بهره گیری از جنگل های مخروبه


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: هزاران هکتار از جنگل های مخروبه داریم باید زراعت چوب در راستای حمایت از صنایع سلولزی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مراسم آغاز به کار مجدد خط تولید کاغذ تحریر کارخانه چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار گرفتیم هم تولید کارخانه و هم مسائل مربوط به کارگران از وضعیت خوبی برخوردار است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه وقتی صحبت از صنعت مازندران می شود نمی توان نام صنعت چوب و کاغذ را کنار بگذاریم، گفت: روزهای نخستی که آمدیم دیدیم اوضاع صنایع چوب و کاغذ خیلی نامناسب است و حای بحث واگذاری این واحد تولیدی مطرح بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس بیان کرد: نامه ای تنظیم کردیم و الحمدالله جلوی واگذاری گرفته شد و با حساسیت رییس قوه قضاییه و اهمیت بالای این واحد تولیدی زمینه کار فراهم شد و خط تولید و کار پیش رفت.

زارعی با اعلام اینکه در سال 1401 باید براساس لایحه دولت باید 8 درصد رشد در واحدهای تولیدی داشته باشیم، تصریح کرد: رشد ما از همین مراکز تولیدی است که در مازندران در حوزه صنعت باید در این حوزه باشیم که داریم به سمت جلو می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از جنگل های مخروبه

ضرورت بهره گیری از جنگل های مخروبه