مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:202022-01-20حوادث

کارکنان باشگاه بدن سازی از مهلکه آتش رهایی یافتند


در آتش سوزی باشگاه بدن سازی خیابان قدوسی شیراز، 4 نفر نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه چهار نفر از کارکنان باشگاه در طبقه منفی 2 ساختمان گرفتار شده بودند، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، محبوسین را به سلامت به فضای بیرون انتقال دادند.

محمدهادی قانع اظهار داشت: ساعت 1:40 دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری – اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدن سازی به وسعت 600 مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عدم سرایت شعله های آتش به طبقات دیگر ساختمان اضافه کرد: بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه امداد و نجات و اطفا حریق، همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق اقدام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان باشگاه بدن سازی از مهلکه آتش رهایی یافتند

کارکنان باشگاه بدن سازی از مهلکه آتش رهایی یافتند