مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:302022-01-20اقتصادي

زنگانه: افزایش 250 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب گرگان تا قبل تابستان


استاندار گلستان با اشاره به رفع مشکلات کم آبی در برخی شهرهای استان خصوصا مرکز استان بر افزایش 250 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب گرگان تا قبل تابستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان درباره حل بحران آب و برق در استان اظهار کرد: موضوع چالش آب را از همون روزهای ابتدایی قبول مسوولیت پیگیری کردیم و جلسات بسیار فشرده و مهمی را تشکیل داده و خط سیر مسکلات مشخص شد.

وی اضافه کرد: موضوع را با فوریت از وزارتخانه پیگیری کردیم و در برنامه کوتاه مدت تا قبل از تابستان 250 لیتر بر ثانیه بر ظرفیت آب شرب گرگان اضافه خواهد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: همچنین در برنامه کوتاه مدت حفر چاه های جدید، خرید آب از چاه های خصوصی، ایجاد مخازن ذخیره سازی در دستور پیگیری قرار دارد.

* تمام اخبار از نهایی شدن و رفع موانع سد نرماب چهل چای و اینکه تمام مسائل سد حل شده و به زودی به نتیجه می رسد نادرست بوده است/ سد نرماب برای نهایی شدن 3 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد زنگانه گفت: متاسفانه در گذشته جوری از نهایی شدن و رفع موانع سد نرماب چهل چای حرف زده شد و اخباری منتشر شد که همه تصور می کنند تمام مسائل مربوط به سد حل شده و به زودی به نتیجه می رسد در حالی که به هیچ عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگانه: افزایش 250 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب گرگان تا قبل تابستان

زنگانه: افزایش 250 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب گرگان تا قبل تابستان