مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:202022-01-20اقتصادي

ورود محموله شیرخشک های رژیمی و متابولیک


دکتر مهشید حائری زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: در دو سال اخیر به دلیل محدودیت های ارزی به ویژه عدم تخصیص ارز به شیرخشک های رژیمی - متابولیک و غذاهای ویژه، - مهشید حائری زاده در گفت و گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: در دو سال اخیر به دلیل محدودیت های ارزی به ویژه عدم تخصیص ارز به شیرخشک های رژیمی - متابولیک و غذاهای ویژه، شرکت های وارد کننده بصورت اعتباری اقدام به تامین این فرآورده ها کرده اند.

وی افزود: واردات این فرآورده ها در ابتدای سال 1400 با وجود محدودیت منابع ارزی و عدم پرداخت مطالبه سال 1399 شرکت های واردکننده که به صورت حداقل اسناد و بصورت اعتباری تامین شده بود، با اختلال مواجه شد.

به گفته سرپرست اداره کل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل با پیگیری های انجام شده این سازمان و بر اساس دستور ریاست محترم جمهور جهت تامین ارز کالاهای سلامت مورد نیاز، بدهی قبلی شرکت های واردکننده پرداخت شده و محموله های جدید از شرکت های اصلی خریداری شده است و طبق برنامه های اعلام شده به شرکت های تامین کننده بزودی وارد کشور خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم به فرآورده های مختص بیماری سوء جذب گلوکز -گالاکتوز (Glucose-Galactose Malabsorption) خوشبختانه محموله اول این فرآورده ها از گمرک ترخیص شده است و پس از شناسه گذاری و الصاق برچسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود محموله شیرخشک های رژیمی و متابولیک

ورود محموله شیرخشک های رژیمی و متابولیک