مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:152022-01-20اقتصادي

42 میلیون سند کاداستر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بهبهانی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه توسعه پایدار و پیشگیری از زمین خواری و امنیت سرمایه گذاری راهی جز اجرای قانون کاداستر ندارد، - معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به صدور 47 میلیون هکتار سند کاداستر در سال گذشته، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 42 میلیون سند کاداستر صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بهبهانی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه توسعه پایدار و پیشگیری از زمین خواری و امنیت سرمایه گذاری راهی جز اجرای قانون کاداستر ندارد، اظهار کرد: در یک بازه زمانی به دلیل نبود منابع و اعتبارات لازم در اجرای قانون کاداستر وقفه ایجاد شد، اما از سال 98 یک جهش خوبی در این حوزه رخ داد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه کل اراضی کشور 168 میلیون هکتار و کل اراضی منابع طبیعی نیز 137 میلیون هکتار است، افزود: از این مقدار در سال گذشته بیش از 47 میلیون هکتار سند کاداستر صادر و طی 9 ماهه امسال 42 میلیون سند کاداستر صادر شده است.

وی ادامه داد: بیش از 5 میلیون هکتار یعنی 190 هزار قطعه مستثنیات که عمده آن در سال گذشته انجام شده به صورت قانونی تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 میلیون سند کاداستر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است

42 میلیون سند کاداستر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است