مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:402022-01-20سياسي

تاکید وزیر نفت ایران بر همکاری گسترده با روسیه


جواد اوجی وزیر نفت کشورمان از امضاء چندین سند مهم با روس ها در حوزه توسعه میادین نفت و گاز، پترو پالایشگاه و انتقال تکنولوژی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جواد اوجی وزیر نفت کشورمان از امضاء چندین سند مهم با روس ها در حوزه توسعه میادین نفت و گاز، پترو پالایشگاه و انتقال تکنولوژی خبر داد.

جواد اوجی که رییس جمهور کشورمان را در سفر به روسیه همراهی می کند، در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: به جرات می گویم که یکی از پربارترین سفر ها بود و بسبار بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، حاصل شد.

وزیر نفت کشورمان که از طرف کشورمان، ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را نیز بر عهده دارد، افزود: دیدار های خوبی با معاون نخست وزیر، وزیر انرژی و شرکت های توانمند روسی در حوزه نفت گاز داشتیم و توافقات حاصله میتواند صنعت نفت ایران را متحول کند.

جواد اوجی گفت: در زمینه مشارکت در توسعه میادین نفتی و گازی، احداث پترو الایشگاهی ها، انتقال تکنولوژی و تجهیزات فناورانه، که به شدت موردنیاز این صنعت است، توافقات خیلی خوبی انجام و اسناد مهمی به امضا رسید.

وزیر نفت کشورمان با بیان اینکه بزودی مردم ایران اثرات این توافقات را در حوزه انرژی خواهند دید، افزود: با توجه به عزم جدی دو کشور و نیز در حوزه وزارتخانه های نفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر نفت ایران بر همکاری گسترده با روسیه

تاکید وزیر نفت ایران بر همکاری گسترده با روسیه