مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:262022-01-19سياسي

فراجناحی بودن را در دستور کار قرار دادم


فرماندار رفسنجان و جمعی از روسای ادارات شهرستان به منظور بررسی مشکلات بخش کشکوییه عصر امروز 29دی ماه از این بخش بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر پورمحمدی در جلسه با بخشدار ، شهردار ، دهیاران و روسای شورای های اسلامی بخش کشکوییه گفت: باید انگیزه و زمینه ماندگاری مردم در بخش ها و روستا ها را فراهم کنیم و نگذاریم به خاطر نبود اشتغال و موارد دیگر آنها از خانه و کاشانه خود کوچ کنند.

وی ادامه داد: لازمه تحقق این امر، ایجاد اشتغال و بالابردن در آمد خانواده ها است در این زمینه بخشداران، دهیاران و شوراها باید بیشتر تلاش کنند.

پور محمدی خواستار فعال شدن هرچه بیشتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش کشکوییه شد و اضافه کرد: بحمدالله اقدامات بسیار خوبی از زمان تاسیس این شرکت انجام شده و همین روند باید ادامه داشته باشد.

فرماندار رفسنجان رفسنجان در بخش دیگری از صحبت های خود به تاریخ و پیشینه مردم کشکوییه اشاره کرد و گفت: زمینه های فراوانی از جمله احیای بناهای تاریخی و درآمد زایی از آنها وجود دارد که انشاالله با تلاش شهرداری این بخش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باید بدون وابستگی به این جناح و آن جناح کار کرد و این مسئله را از روز اول در دستور کار خود قرار دادم و به بخشداران و دهیاران نیز توصیه میکنم ، به این موضوع توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجناحی بودن را در دستور کار قرار دادم

فراجناحی بودن را در دستور کار قرار دادم