مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:052022-01-19سياسي

ارائه برنامه زمان بندی جدید به پیمانکار پروژه پل سردار همدانی


رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه پل سردار همدانی به دلایلی وارد تأخیرات مجاز و یا غیرمجاز شده که باید برنامه زمان بندی جدید پیمانکار ارائه شود.

- به گزارش، مهدی حیدری چهارشنبه در کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع سه پروژه عمرانی شهرداری و مدیریت آسفالت، اظهار کرد: در تقاطع پل غدیر 930 مترمکعب بتن ریزی با رعایت تمهیدات و الزامات در هوای سرد انجام شد که بازتاب بسیار خوبی نیز در بین شهروندان داشته است.

وی با تأکید بر اینکه با تمام سختی ها در حوزه تأمین منابع، کار در فصل سرد با وجود صرف هزینه بیشتر متوقف نشده است، گفت: تمام تمهیدات برای ادامه کار، هزینه های اضافی بر پروژه تحمیل کرد اما متوقف نشد.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در پروژه پل سردار شهید همدانی قرار بر تزریق مالی حدود یک میلیارد تومان به صورت هفتگی بود؛ در خصوص پروژه تقاطع غدیر نیز قرار بر تزریق هفته ای 350 تا 500 میلیون تومان بوده که کار با حداکثر ظرفیت پیش برود.

حیدری با بیان اینکه در خصوص پروژه پارکینگ آقاجانی بیگ نیز حل اختلاف از طریق کمیسیون ماده 38 انجام شد، افزود: ظاهراً توافقاتی حاصل و مقرر شد مجدداً پیمانکار با شرکت در مناقصه زمین مورد نظر را از منطقه 2 دریافت و ادامه کار را از سر بگیرد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه زمان بندی جدید به پیمانکار پروژه پل سردار همدانی

ارائه برنامه زمان بندی جدید به پیمانکار پروژه پل سردار همدانی