مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:402022-01-19اقتصادي

برنامه جدید مناطق نفتخیز جنوب برای گازهای همراه


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: برای جمع آوری گازهای همراه به میزان حدود 950 میلیون فوت مکعب در منطقه شرق فعالیت های شرکت شامل آغاجاری و گچساران اقدام خواهیم کرد و در منطقه اهواز و مارون، - برای حدود 260 میلیون فوت مکعب گاز برنامه داریم.

علیرضا دانشی در آیین عملیات اجرایی طرح 2 هزار هکتاری بیابان زدایی که امروز( 29 دی ماه) در منطقه صنعتی کریت کمپ انجام شد، ضمن تبریک روز هوای پاک، اظهار کرد: در خوزستان بر اساس گزارش هایی که وجود دارد، حدود 35 درصد از آلاینده های موجود، متعلق به صنایع است که این آلاینده ها شامل دی و تری اکسید گوگرد، دی اکسید نیتروژن و منوکسید کربن می شوند.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان متولی و شرکت عظیمی که در منطقه مستقر است، خودش را مکلف کرده تا در راستای هوای پاک تلاش کند.

در این راستا و در اقدام اولیه، تلاش خود را برای جمع آوری گازهای همراه، معطوف کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: دو طرح عظیم و بزرگ را در این راستا در حال پیگیری هستیم و ان شاالله در آینده نزدیک و در دهه فجر، شاهد اقدامات موثر برای عقد قرارداد در این خصوص خواهیم بود.

دانشی با اشاره به طرح های جمع آوری گازهای همراه گفت: برای جمع آوری گازهای همراه به میزان حدود 950 میلیون فوت مکعب گاز در منطقه شرق فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید مناطق نفتخیز جنوب برای گازهای همراه

برنامه جدید مناطق نفتخیز جنوب برای گازهای همراه