مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:052022-01-19سياسي

گفت وگو با والدین دختری که ویدئویش پربازدید شد


ویدئویی در شبکه های اجتماعی پربازدید شده که در آن یک دختربچه برای اولین بار توانایی شنیدن را از طریق کاشت حلزون در گوش به دست آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: در لحظاتی تاثیرگذار از این ویدئو، یاسمین پس از آن که برای اولین بار صدای مادرش را می شنود، با گریه ناشی از این صدا خودش را به آغوش مادر می اندازد و دونفری صحنه ای بی بدیل را خلق می کنند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

خلاصه این که داستان یاسمین و نحوه شنیدنش، باعث شد در پرونده امروز زندگی سلام به سراغ خانواده اش و دو عزیزی برویم که موجب شنیدن دوباره یاسمین شده اند تا بیشتر راجع به یاسمین و به طور خاص راجع به کاشت حلزون و بازگشت شنوایی در افراد زیر پنج سال گپ بزنیم.

شنوایی تنها حسی است که می توان آن را برگرداند دکتر کیوان کیاکجوری متخصص گوش، حلق وبینی درباره سن و نوع عمل کاشت حلزون می گوید: معمولا کاشت حلزون در دو گروه از افراد انجام می شود.

دسته اول، گروهی از بچه هایی هستند که ناشنوا متولد می شوند.

درصد زیادی از این افراد از مشکلات ژنتیکی رنج می برند و درصدی دیگر از عوامل پاتولوژی و بیماری های خاصی که مادر در حین بارداری دچارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با والدین دختری که ویدئویش پربازدید شد

گفت وگو با والدین دختری که ویدئویش پربازدید شد