مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:452022-01-19سياسي

امنیت خراسان شمالی در سطح مطلوبی قرار دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز امنیت بسیار مطلوبی در سطح استان وجود دارد، گفت: امنیت کشور و استان را مدیون زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی هستیم.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در حاشیه دیدار با کارکنان انتظامی بجنورد اظهار داشت: امروز به شکر خداوند متعال هیچ گونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه برای این امنیت و آرامش شهدا و جانبازان زیادی تقدیم شده اند، گفت: همواره باید پیرو راه و رسم شهدای والامقام باشیم و این راه پر افتخار را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس استان با تمام توان، خود را وقف خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت کرده است، بیان کرد: کار در نیروی انتظامی یک افتخار است و باید شما عزیزان که امروز این افتخار را پیدا کرده اید که در این لباس مشغول خدمت هستید قدر این جایگاه و لباس را بدانید.

وی افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با داشتن نیروهای بسیار پاک و پا به کار توانسته در نزد مردم از یک محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شود.

نوری با بیان اینکه این محبوبیت به پاس تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پلیس حاصل شده است، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و تلاش برای آرامش جامعه یک کار بسیار ارزشمند در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خراسان شمالی در سطح مطلوبی قرار دارد

امنیت خراسان شمالی در سطح مطلوبی قرار دارد