مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19سياسي

فرصت دهه فجر برای انعکاس خدمات نظام استفاده شود


دهه فجر فرصت مناسبی است که ما مدیران خدمات انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کنیم.

- ، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: باید کارهای بزرگی در این دهه صورت گیرد.

فرماندار تنگستان ضمن بیان اینکه ما مدیران باید خدمات و توفیقات نظام را به مردم منعکس کنیم خاطرنشان کرد: عده ای از روی عمد یا ناآگاهی، خدمات نظام را خوب ارائه نمی دهند و برخی جوانان تحت تأثیر این صحبت ها قرار می گیرند، دهه فجر فرصت مناسبی است که ما مدیران خدمات انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کنیم.

وی افزود: معتقدم هر کسی هر مسئولیتی به وی اعطا می شود، به عنوان سرباز نظام وظیفه دارد این موارد را به سمع و نظر مردم برساند.

مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم انتظارات بیشتری از مسئولان دارند، یادآور شد: تلاش داریم که با وقت و انرژی بیشتری در خدمت مردم باشیم و تمام تلاش ما برای رفع خواسته ها و نیازهای مردم باشد.

لطفی بیان کرد: با حضور مشاورین امور ایثارگران و خانواده شهدا در فرمانداری و استانداری، مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا بیش از پیش در حال رسیدگی است.

وی ضمن اشاره به اینکه مدیران استانی باید حضور بیشتری در بین مردم تنگستان داشته باشند، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دهه فجر برای انعکاس خدمات نظام استفاده شود

فرصت دهه فجر برای انعکاس خدمات نظام استفاده شود