مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:552022-01-19اجتماعي

آمادگی بیش از 100 اکیپ برای مقابله با حوادث احتمالی در لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با مدیریت جهادی و تلاش بی وقفه همکاران از شرایط جوی روزهای اخیر با کمترین چالش عبور کردیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با مدیریت جهادی و تلاش بی وقفه همکاران از شرایط جوی روزهای اخیر با کمترین چالش عبور کردیم.

حمیدرضا کرم وند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیداتی که در نظر داشت در موج سرمای اخیر کمترین آسیب و مشکل را در بحث تأمین آب شهرها و روستاهای استان داشتیم.

وی در خصوص وضعیت خدمت رسانی به مردم استان در سطح شهرها و روستاهای استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند روز گذشته شاهد بارندگی و بارش برف در اکثر شهرها و روستاهای استان بودیم اما با تمهیداتی که این شرکت در خصوص تاب آوری تأسیسات خود و آماده باش نیروهای امدادی و اتفاقات داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: در این ایام موارد خاصی رخ نداد و تنها چند مورد شکستگی در برخی روستاها به سامانه 122 شرکت گزارش شده بود که همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن این موارد را رفع کرده و وضعیت تأمین آب شرب در سطح شهرها و روستاهای استان عادی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بیش از 100 اکیپ امدادی و اتفاقات در بخش آب و فاضلاب جهت مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از 100 اکیپ برای مقابله با حوادث احتمالی در لرستان

آمادگی بیش از 100 اکیپ برای مقابله با حوادث احتمالی در لرستان