مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:052022-01-19اقتصادي

اشباع بازار مینا در اراک/باید فکری به حال صادرات کرد


در نشست تخصصی تولیدکنندگان میناکار شهر اراک و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اشباع بازار اراک در حوزه میناکاری و کسادی بازار فروش و صادرات به عنوان مشکلات بزرگ فعالان این رشته در استان مرکزی عنوان شد.

- اشباع بازار "مینا" در اراک/باید فکری به حال صادرات کرد ایسنا/مرکزی در نشست تخصصی تولیدکنندگان میناکار شهر اراک و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اشباع بازار اراک در حوزه میناکاری و کسادی بازار فروش و صادرات به عنوان مشکلات بزرگ فعالان این رشته در استان مرکزی عنوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، ایران دوست که یکی از مدیران یکی از شرکت های دانش بنیان اراک است که فعالیت مرتبط با میناکاری را به انجام می رساند، در این نشست گفت: فروش محصولات تولید شده بزرگترین معضلی است که در زمینه میناکاری در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت این محصول و همچنین مواد اولیه آن بسیار گران است و به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در سطح جامعه، درصد فروش در داخل کشور به صفر رسیده است و تولیدکنندگان این محصول مجبور به تغییر شغل شده اند.

این پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی افزود: یکی از راه هایی که می توان از این بحران عبور کرد؛ بحث صادرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع بازار مینا در اراک/باید فکری به حال صادرات کرد

اشباع بازار مینا در اراک/باید فکری به حال صادرات کرد