مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:352022-01-19اقتصادي

بررسی مشکلات قانونی و اعتباری ایجاد شهرک صنوف آلاینده بیرجند


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سه هکتار از اراضی شهرک صنوف آلاینده بیرجند، با مشکل اداری و قانونی مواجه است که باید توسط اداره کل راه و شهرسازی تعیین تکلیف شوند، - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سه هکتار از اراضی شهرک صنوف آلاینده بیرجند، با مشکل اداری و قانونی مواجه است که باید توسط اداره کل راه و شهرسازی تعیین تکلیف شوند، گفت: با رفع مشکل این سه هکتار، مشکل تأمین زمین برای 170 واحد صنفی حل خواهد شد.

علیرضا عباس زاده، امروز چهارشنبه 29 دی در نشست بررسی مشکلات صنوف آلاینده بیرجند اظهارکرد: برای ساماندهی صنوف آلاینده مرکز استان عزم جدی داریم و این موضوع با تکمیل و ارائه سیاست های تشویقی دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی؛ هزینه های آماده سازی و قیمت زمین برای صاحبان صنوف آلاینده موضوع مهمی است و تلاش می کنیم با اقدامات لازم تا حدی این دغدغه مردم رفع گردد.

وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مردم و صاحبان صنوف آلاینده این است که هزینه های آماده سازی باید به طور کامل توسط خود افراد پرداخت شود، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بیرجند هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات قانونی و اعتباری ایجاد شهرک صنوف آلاینده بیرجند

بررسی مشکلات قانونی و اعتباری ایجاد شهرک صنوف آلاینده بیرجند