مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:152022-01-19بين الملل

سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان


همزمان با جنوب کرمان که شرایط بحرانی سیل را تجربه می کند و استاندار ارسال آنی تجهیزات نهادهای نظامی را درخواست کرده، خبرها از شرق استان نیز همین وضعیت را نشان می دهد به طوری که فرماندار ریگان درخواست کمک دارد و می گوید دسترسی به 75 روستا همچنان میسر نیست.

- امین باقری فرماندار ریگان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وضعیت مناطق کوهستانی شهرستان بحرانی است گفت: امدادرسانی هوایی امروز امکان پذیر و این درحالی است که طغیان رودخانه ها تاکنون امکان دسترسی به 75 روستای محاصره در سیل را نداده و اطلاعی از آنها نداریم.

وی تاکید کرد: آب، برق و ارتباط تلفنی این مناطق قطع است.

باقری با بیان اینکه شدت بارش ها و جریان سیلاب طی 40 سال اخیر بی سابقه است اظهارداشت: با فروکش کردن سیلاب امدادرسانی به این روستاها در اولویت قرار دارد اما خواستار تقویت ظرفیت های امدادرسانی از استان و کشور هستیم.

به گفته وی جاده ترانزیتی ریگان - ایرانشهر - چابهار که سه روز پیش به علت سه دهانه پل مسدود شده همچنان مسدود است و کار اسکان اضطراری مسافران انجام شده است.

فرماندار گفت که با فروکش کردن باران کار برقراری برق مناطق مختلف نیز شروع شده از جمله در مناطق کوهستانی سرزه و دهنه عباسعلی برق اهالی وصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان

سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان