مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:052022-01-19سياسي

1500 خودرو بدون پرداخت مالیات وارد فارس شده است


1500 خودرو بدون پرداخت مالیات وارد استان شده و برخی از کسب و کارها نیز از پرداخت مالیات سر باز زده و برخی افراد سودجو هم با سوء استفاده از کارت های بازرگانی به نام افراد غیر مربوط کالاهایی را وارد کرده اند.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس گفت: 1500 خودرو بدون پرداخت مالیات وارد استان شده و برخی از کسب و کارها نیز از پرداخت مالیات سر باز زده و برخی افراد سودجو هم با سوء استفاده از کارت های بازرگانی به نام افراد غیر مربوط کالاهایی را وارد کرده اند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه رونمایی از کتاب درآمدی بر سیاست جنایی جرایم مالیاتی ایران با تأکید بر فعالیت های علمی و پژوهشی در مجموعه قضایی فارس، بیان کرد: این کتاب کاربردی ضمن فراهم سازی زمینه آشنایی و تشویق مؤدیان مالیاتی به پرداخت مالیات به عنوان تکلیف اجتماعی است، اطلاعات مناسبی را در راستای شفافیت، انضباط و توسعه اقتصادی در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی افزود: در بخش هایی از این کتاب بیان شده است که مالیات به دلیل کارکردهای چندگانه آن، نقش بسیار مهمی در سیاست گذاری های اقتصادی، تأمین بودجه دولت و تحقق عدالت اجتماعی دارد و بدین ترتیب می تواند سهم قابل توجهی در رسیدن به اهداف توسعه ای کشور و ارتقاء رضایت مندی عمومی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 خودرو بدون پرداخت مالیات وارد فارس شده است

1500 خودرو بدون پرداخت مالیات وارد فارس شده است