مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:302022-01-18سياسي

مشکل معیشتی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان دستگاه قضا است


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه پرسنل قوه قضاییه خود را مدافع نظام و ولایت می دانند، گفت: مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان است.

- رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه پرسنل قوه قضاییه خود را مدافع نظام و ولایت می دانند، گفت: مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست تخصصی مدیران دفاتر کل مجتمع های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، مدیران ستادی محاکم و کلیه مدیران دفاتر کل مجتمع ها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

جعفری در این نشست ضمن تشکر از همه مدیران دفاتر کل در مجتمع های قضایی تهران گفت: در این مدت که خدمت شما بزرگواران بودیم و هر آنچه که رقم خورده و زحمت کشیده شده، ماحصل تلاش شبانه روزی و حضور پر رنگ شما بزرگان در مجموعه بوده است که با همراهی مخلصانه، دوشادوش سرپرستان مجتمع های قضایی زحمت کشیدید و عملکرد شاخص و قابل دفاعی را ارائه کرده اید، به طوری که توسط رییس قوه قضاییه این عملکرد مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت که از عنایت ایشان کمال سپاس را داریم.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در این نشست ضمن تبریک انتصاب القاصی مهر به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل معیشتی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان دستگاه قضا است

مشکل معیشتی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان دستگاه قضا است