مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:352022-01-18سياسي

ارشاد گلستان متعلق به همه سلایق است/ از نقد عادلانه و منصفانه استقبال می کنم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه فرهنگ متعلق به همه علایق و سلایق است و این دیدگاه شعار نیست بلکه ایمان و باور ما است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه فرهنگ متعلق به همه علایق و سلایق است و این دیدگاه شعار نیست بلکه ایمان و باور ما است.

دکتر محمد رعیت ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سخت ترین مسئولیت ها، مسئولیت در حوزه فرهنگ است، امیدوارم خداوند در آینده به جای حرف و سخن توفیق عمل را به بنده اعطاء کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم بیش از پیش گوش شنوای اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن باشیم و ذهن ما قابلیت فکر برای خدمت بهتر را داشته باشد، بیان کرد: ما به معنای واقعی کلمه خادم مردم هستیم، فرهنگ چیزی جز ذهنیت حاکم بر رفتار ما نیست و این ذهنیت ها رفتار شده و رفتارها فرهنگ می شود و اهل سلیم و دغدغه مند به دنبال این است که بافرهنگ باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه پهنه ادبیات فارسی، واژگان و حروف های ما هر کدام بامعنا است و تعاریف خاص و ظریفانه ای دارند، ابراز داشت: اگر ما نیز در راه خدمت این چنین باشیم بافرهنگ خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشاد گلستان متعلق به همه سلایق است/ از نقد عادلانه و منصفانه استقبال می کنم

ارشاد گلستان متعلق به همه سلایق است/ از نقد عادلانه و منصفانه استقبال می کنم