مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:452022-01-18سياسي

فضای مجازی را رها کرده ایم/ پراکنش فرهنگی حاصل تعدد متولیان فرهنگ است


دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با انتقاد از تعدد متولیان فرهنگ در کشور، گفت: این تعدد موجب پراکنش فرهنگی در کشور شده است .

- ایسنا/گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با انتقاد از تعدد متولیان فرهنگ در کشور، گفت: این تعدد موجب پراکنش فرهنگی در کشور شده است .

رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان جایگاه فرهنگ را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: شاید بتوان گفت در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنطور که باید به حوزه فرهنگ توجه نشده است، گرچه اقداماتی صورت گرفته اما آن چیزی که مورد انتظار امام راحل و مقام معظم رهبری بود رقم نخورده و در راستای فرهنگ ناب اسلام حرکت نکرده ایم.

فقدان منابع کافی نقطه ضعف حوزه فرهنگ است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه متولی فرهنگ در کشور زیاد است اما شاهد پراکنش فرهنگی هستیم، یادآور شد: فقدان منابع کافی یکی از نقاط ضعف حوزه فرهنگ است و به طور قطع با دستان خالی نمی توان در این حوزه قدم برداشت.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان تاکید کرد و گفت: ایثار و شهادت فرهنگ نابی است که توسط شهدا استمرار یافته است اما متاسفانه ما نتوانستیم این فرهنگ را به خوبی برای جوانان تبیین کنیم، سردار سلیمانی برای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی را رها کرده ایم/ پراکنش فرهنگی حاصل تعدد متولیان فرهنگ است

فضای مجازی را رها کرده ایم/ پراکنش فرهنگی حاصل تعدد متولیان فرهنگ است