مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:352022-01-18اقتصادي

6 اقدام حیاتی درباره بهبهان گیت ؛ جلوی قتل عام بعدی را بگیرید


خطوط تولید سایپا و ایران خودرو تا بررسی و رفع قطعی مشکل باید متوقف شوند چون مشابه همان خودروهایی که ایربگ شان باز نشد، هم اکنون در حال تولید است و معلوم نیست چه زمانی چه کسانی را به کشتن خواهند داد.

- 6 اقدام حیاتی درباره بهبهان گیت ؛ جلوی قتل عام بعدی را بگیرید خطوط تولید سایپا و ایران خودرو تا بررسی و رفع قطعی مشکل باید متوقف شوند چون مشابه همان خودروهایی که ایربگ شان باز نشد، هم اکنون در حال تولید است و معلوم نیست چه زمانی چه کسانی را به کشتن خواهند داد.

آزاد سازی ورود خودروهای خارجی به کشور با تعرفه گمرکی بسیار پایین نیز خواسته جدی ملت است.

عصر ایران؛ جعفر محمدی - این یک سؤال حیاتی است (واقعاً حیاتی است چون به طور جدی مرتبط با مرگ و زندگی ما ایرانی هاست): دقیقاً در چه تاریخی نازپروردگی خودروسازان داخلی تمام می شود؟ سال هاست که دهها میلیون ایرانی گروگان چند خودروساز داخلی اند، نه فقط گروگان که قربانی!همین الان که این مطلب را می خوانید، تعداد پرشماری از ایرانیان، به خاطر کیفیت نازل خودروهای وطنی زیر خروارها خاک خوابیده اند: از آنهایی که در آتش سوزی ناگهانی پژوها زنده زنده سوختند و کسانی که در میان بدنه ضعیف پرایدها له شدند تا همین چند روز پیش که دهها خودروی داخلی در جاده بهبهان به هم خوردند و ایربگ (کیسه هوا) هیچ کدام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 اقدام حیاتی درباره بهبهان گیت ؛ جلوی قتل عام بعدی را بگیرید

6 اقدام حیاتی درباره بهبهان گیت ؛ جلوی قتل عام بعدی را بگیرید