مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:302022-01-18سياسي

خوانش «تنها گریه کن» در مشهد


کتاب تنها گریه کن، روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان با حضور اکرم اسلامی، نویسنده کتاب، در مشهد معرفی و خوانش شد.

- حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در این نشست که در کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تنها گریه کن روایتی مادرانه از صبر، بردباری و فداکاری یک مادر شهید به قلم نویسنده جوان ادبیات پایداری و دفاع مقدس است؛ نویسنده ای که قلمش مورد تحسین مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد تمام این عرض ارادت ها به ساحت مقدس شهدای اسلام در قالب برگزاری برنامه هایی این چنینی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و حرکت به سمت مسیر دولت حضرت قائم(عج) باشد.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، در این نشست گفت: کتاب تنها گریه کن سرشار از واگویه ها و دل گویه هایی است که با جان و دل بخشی از مردمان این جامعه تولید و منتشر شده است.

وی با اشاره به فرموده خداوند خطاب به پیامبر اسلام(ص) مبنی بر اینکه شب ها به نافله و راز و نیاز بپرداز تا به مقام محمود برسی، عنوان کرد: 2 نکته مهم و قابل توجه در مساله مقام محمود مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانش «تنها گریه کن» در مشهد

خوانش «تنها گریه کن» در مشهد