مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:402022-01-18سياسي

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: نظارتی در جذب نیروی انسانی و استخدام ها وجود ندارد


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظارتی در جذب نیروی انسانی وجود ندارد، گفت: هیچ کس نسبت به این رفتار و طرز عملکرد شرکت های تامین نیروی انسانی پاسخگو نیست و این شرکت ها مظهر تبعیض و بی عدالتی هستند.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بی نظمی های موجود در جذب نیرو در دستگاه های دولتی گفت: علت این بی سروسامانی و بی نظمی در جذب نیرو در دستگاه های دولتی این است که وقتی فردی به سِمتی می رسد اطرافیان و آشنایان خود را به کار می گمارد و این در واقع بار و هزینه ای است که به نظام جمهوری اسلامی و دولت می شود.

وی افزود: پشت خودرویی نوشته شده بود دو دو تا مساوی هفت تا و زیر آن نوشته شده بود کی به کیه حقیقتا در بحث جذب و استخدام نیرو در دستگاه های دولتی وضعی به همین ترتیب است و هیچ نظارتی ندارد و نه کسی پاسخگوی این وضع است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این جذب و استخدام های بی رابطه و بی رویه در بستر رانت و تبعیض و فساد و بی عدالتی رخ می دهد.

این فساد، تبعیض، رانت و بی عدالتی نه تنها بسترساز جذب بدون قاعده و ضابطه است، بلکه این موارد باعث شده تا کسی هم امروز پاسخگوی نیروهای جذب شده نباشد؛ چراکه بسترساز همه این موارد شرکت های تامین نیروی انسانی هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: نظارتی در جذب نیروی انسانی و استخدام ها وجود ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: نظارتی در جذب نیروی انسانی و استخدام ها وجود ندارد