مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:452022-01-18دانش

دانشگاه تهران: اولویت آموزش حضوری با دانشجویان کاردانی و کارشناسی است


اولین جلسه ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه تهران چهارشنبه تشکیل می شود و اولین جلسه اش درباره تصمیم گیری برای آموزش حضوری است تا بدانیم چه تصمیمی را قطعی کنیم و واحدهای ما بدانند چه برنامه ریزی داشته باشند.

- اولین جلسه ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه تهران چهارشنبه تشکیل می شود و اولین جلسه اش درباره تصمیم گیری برای آموزش حضوری است تا بدانیم چه تصمیمی را قطعی کنیم و واحدهای ما بدانند چه برنامه ریزی داشته باشند.

درباره آموزش حضوری در ترم آینده بیان کرد: در بخشنامه حضوری شدن آموزش در همه مقاطع اولویت با حضوری شدن کلاس درس برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی و آموزش دوره های عملی است.

علی طاهری میرقائد مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با ایلنا درباره برنامه های این دانشگاه برای آموزش حضوری در ترم آینده خاطرنشان کرد: در تاریخ بیستم دی ماه یک جلسه ای در وزارت علوم توسط ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان جهت این امر برگزار شد که متعاقب آن در روز چهارشنبه 22 دی ماه نشست روسای دانشگاه ها با حضور وزیرعلوم در وزارت علوم برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این جلسه مصوبه ای عنوان شد که همه کلاس های آموزشی دانشجویان در دانشگاه و موسسات آموزش عالی از نیمسال دوم به صورت حضوری باشند ولی این مصوبه دو تبصره دارد؛ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران: اولویت آموزش حضوری با دانشجویان کاردانی و کارشناسی است

دانشگاه تهران: اولویت آموزش حضوری با دانشجویان کاردانی و کارشناسی است