مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:452022-01-18اقتصادي

‏تسریع روند اجرای پروژه های راهسازی زنجان در گرو تخصیص 250 میلیارد تومان اعتبار


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای پروژه ارتقای محور فرعی به اصلی «ابهر به قیدار» اشاره کرد و گفت: در بخش اول این پروژه 24 کیلومتر از این محور در قالب قطعه یک به پیمانکار برون سپاری شده و بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان عنوان کرد ‏تسریع روند اجرای پروژه های راهسازی زنجان در گرو تخصیص 250 میلیارد تومان اعتبار ایسنا/زنجان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای پروژه ارتقای محور فرعی به اصلی ابهر به قیدار اشاره کرد و گفت: در بخش اول این پروژه 24 کیلومتر از این محور در قالب قطعه یک به پیمانکار برون سپاری شده و بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، اصغر اسماعیلی به پروژه های حوزه راهسازی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: 7 پروژه راهسازی در استان در حال اجرا است و این تعداد پروژه از محل اعتبارات ملی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه ارتقای محور ابهر به قیدار از ابتدای سال جاری در استان شروع شده و اجرای این پروژه روند خوبی را طی می کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای پروژه ارتقای راه فرعی به اصلی محور ابهر به قیدار اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏تسریع روند اجرای پروژه های راهسازی زنجان در گرو تخصیص 250 میلیارد تومان اعتبار

‏تسریع روند اجرای پروژه های راهسازی زنجان در گرو تخصیص 250 میلیارد تومان اعتبار