مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:002022-01-18اقتصادي

مصرف بیش از 15 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در کردستان


مصرف روزانه کل استان در چند روز اخیر از مرز 15 میلیون متر مکعب فراتر رفته است.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: مصرف روزانه کل استان در چند روز اخیر از مرز 15 میلیون متر مکعب فراتر رفته است.

احمد فعلە گری امروز (28دی) در جلسه مدیریت بحران اظهار کرد: تمامی تاسیسات و تجهیزات و نیروی های امدادی برای خدمت رسانی به مشترکین در آمادگی کامل هستند فعله گری عنوان کرد: تمامی تاسیسات و تجهیزات و نیروی های امدادی برای خدمت رسانی به مشترکین در آمادگی کامل هستند و شرایط برای خدمت رسانی مستمر و مطمئن فراهم است.

وی افزود : با استقرار توده هوای سرد و همچنین بارش برف و باران در استان و اکثر نقاط کشور، در چند روز اخیر و روزهای آتی دمای هوای استان کاهش خواهد یافت به همین دلیل از مردم شریف و نجیب استان تقاضا داریم با ادامه همکاری در استفاده ایمن و مناسب گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گزارشی از مصرف کل استان ارائه و تصریح کرد: مصرف روزانه کل استان در چند روز اخیر ازمرز 15 میلیون متر مکعب فراتر رفته است که در مدت 24 ساعت گذشته سقز با مصرف 1 میلیون و 700 هزار دومین مصرف کننده استان و مصرف شهر بانه با 1 میلیون و 450 ودرهمین مدت مصرف شهر دیواندره 600 میلیون مترمکعب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 15 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در کردستان

مصرف بیش از 15 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در کردستان