مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:302022-01-18اجتماعي

روند کاهشی دمای هوای قم تا پایان هفته/ پیش بینی بارش های پراکنده


کارشناس اداره کل هواشناسی قم با اشاره به روند کاهشی دمای هوای این استان تا پایان هفته، از پیش بینی بارش های پراکنده و وزش باد خبر داد.

- قم- کارشناس اداره کل هواشناسی قم با اشاره به روند کاهشی دمای قم تا پایان هفته، از پیش بینی بارش های پراکنده و وزش باد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا قاضی با اشاره به کاهش دمای استان از امروز سه شنبه 28 دی تا پایان هفته گفت: پیش بینی می شود امشب حداقل دمای منفی یک درجه در قم ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه برای امروز بارش های پراکنده ای در استان پیش بینی شده است، ادامه داد: به تدریج از میزان ابر کاسته خواهد شد و همچنین وزش باد را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

قاضی گفت: امروز بیشترین سرعت وزش باد در بخش دستجرد، منطقه جمکران و شهر قم به ترتیب 80، 58 و 47 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: تا پایان هفته روند کاهش دما در صبح ها ادامه خواهد داشت به نحوی که برای صبح جمعه دمای منفی 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

قاضی با اشاره به اینکه وضعیت هوای قم روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم خواهد بود، گفت: روز پنجشنبه حداقل دمای قم به منفی 3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی دمای هوای قم تا پایان هفته/ پیش بینی بارش های پراکنده

روند کاهشی دمای هوای قم تا پایان هفته/ پیش بینی بارش های پراکنده