مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:352022-01-18اجتماعي

بنادر غرب هرمزگان پایان این هفته تعطیل است


معاون دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان گفت: بنادر غرب هرمزگان پایان این هفته تعطیل است.

منع تردد دریایی تمامی شناورهای صادر می شود.

- با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی پایان این هفته دریا مواج و طوفانی خواهد بود، گفت: از روز پنج شنبه 30 دی ماه تا روز جمعه اول بهمن ماه از فعالیت تمامی شناورهای صیادی سبک و سنگین، تفریحی و سنتی در بنادر غرب استان هرمزگان جلوگیری می شود.

پلاشی با اعلام این خبر اظهارداشت: با شروع وزش تند باد شمال غربی با سرعت 60 کیلومتر ارتفاع موج در برخی نقاط حدود 4,5 متر خواهد رسید و با توجه به این موضوع اخطاریه منع تردد دریایی جهت کلیه شناورهای مسافری، تفریحی، صیادی و تجاری صادر خواهد شد و از هر گونه دریاروی شناورها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط بد جوی همراه با کاهش دید افقی، گرد و غبار محلی و مواج شدن دریا همراه خواهد بودتوصیه کرد: کلیه شناورهای متردد در حوزه غرب استان نسبت به ورود به موج شکن ها و حوضچه بنادر اقدام و شناورهای در لنگرگاه از سلامت کلیه سیستم های ناوبری و مخابراتی نیز اطمینان حاصل نموده و موتورهای شناورها نیز آماده و سوخت کافی داشته باشند.

کلیه اطلاعات در خصوص باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر از برج کنترل بنادر استعلام و در صورت بروز هر گونه سوانح دریایی و یا درخواست کمک با سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر غرب هرمزگان پایان این هفته تعطیل است

بنادر غرب هرمزگان پایان این هفته تعطیل است