مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:252022-01-18سياسي

طرح ساماندهی کارکنان دولت جلوی استخدام های بی ضابطه را می گیرد


نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت جلوی استخدام های بی ضابطه در دستگاه های دولتی و عمومی را می گیرد و با متخلفین از اجرای قانون در این باره حداقل به 3 تا 6 ماه حبس محکوم می شوند.

- علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات موجود در بحث استخدام ها گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت جلوی استخدام های بی ضابطه و ناعادلانه را می گیرد و برای متخلفین از قانون در این طرح حداقل 3 تا 6 ماه حبس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر 27 نوع قرارداد کاری داریم که وجود قوانین موازی در حوزه جذب و وجود این حجم از قراردادهای کاری زمینه ساز سواستفاده ها در حوزه جذب نیرو است.

نائب رییس کمیسیون  اجتماعی مجلس اظهار داشت: طبق طرح ساماندهی کارکنان دولت در مشاغلی که پایه دار هستند نیروها پس از تمدید قرارداد تا سقف 5 سال به صورت رسمی تبدیل وضعیت می شوند و جذب نیروی جدید تنها از طریق آزمون میسر خواهد بود.

بابایی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که رهبر معظم انقلاب خطاب به مجلس یازدهم بر آن تأکید داشتند بحث عدالت بود که این عدالت باید در بحث استخدام ها اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کارکنان دولت جلوی استخدام های بی ضابطه را می گیرد

طرح ساماندهی کارکنان دولت جلوی استخدام های بی ضابطه را می گیرد