مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:202022-01-18سياسي

سفر رییسی به مسکو؛ تحقق توازن در عرصه سیاست خارجی کشور


آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم در روزهای آتی در اولین سفر دو جانبه خود در مقام رییس جمهور به دعوت چندین باره ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به مسکو سفر می کند تا در ملاقاتی مفصل با همتای روس خود در ارتباط با موضوعات مهم روابط دوجانبه .

- آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم در روزهای آتی در اولین سفر دو جانبه خود در مقام رییس جمهور به دعوت چندین باره "ولادیمیر پوتین" رییس جمهور روسیه به مسکو سفر می کند تا در ملاقاتی مفصل با همتای روس خود در ارتباط با موضوعات مهم روابط دوجانبه و برنامه های دو کشور برای توسعه مناسبات در حوزه های مختلف از جمله عرصه اقتصادی و تجاری رایزنی و گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفر حائز اهمیت رییس جمهور ایران به روسیه در حالی انجام می شود که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، اولین مقام عالی رتبه خارجی بود که در پیامی انتخاب ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور جدید ایران را پس از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه 1400 تبریک گفت.

روسای جمهور دو کشور تاکنون دیدار حضوری با یکدیگر نداشته اند و بر خلاف برنامه ریزی های صورت گرفته برای دیدار این دو مقام عالی رتبه در حاشیه اجلاس شانگهای در شهر دوشنبه در شهریورماه سال جاری این دیدار به دلیل ابتلای یکی از نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییسی به مسکو؛ تحقق توازن در عرصه سیاست خارجی کشور

سفر رییسی به مسکو؛ تحقق توازن در عرصه سیاست خارجی کشور