مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:552022-01-18بين الملل

موضع گیری عجیب وزارت خارجه عراق درباره عملیات یمنی ها در امارات


وزارت خارجه عراق در یک موضع گیری عجیب پیرامون عملیات یمنی ها در امارات، این عملیات را محکوم کرد! - وزارت خارجه عراق در یک موضع گیری عجیب پیرامون عملیات یمنی ها در امارات، این عملیات را محکوم کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، وزارت خارجه عراق در واکنش به عملیات روز گذشته یمنی ها در عمق خاک امارات موضع عجیبی را اتخاذ کرده است.

این وزارتخانه در همین ارتباط یک پست توییتری منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، در پست توییتری وزارت خارجه عراق آمده است که این وزارتخانه حمله به منطقه صنعتی مصفح امارات را محکوم می کند! وزارت خارجه عراق عنوان کرده است: ما با هرگونه تجاوز به حاکمیت کشورها و افزایش تنش در خاورمیانه مخالف هستیم! این درحالی است که اغلب گروه های عراقی ضمن ستودن عملیات نظامی یمنی ها در عمق خاک امارات، به ابوظبی درباره تداوم مداخلات خود در منطقه هشدار داده اند.

در همین راستا، ابوعلی عسگری مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق در توییتی حمله به اهداف امارات در فرودگاه ابوظبی را به مجاهدان یمنی تبریک گفت.

وی تاکید کرد: حاکمان امارات در زمین ظلم و فساد کردند و هیچ جنایتی زشت تر از کشتار کودکان و بی گناهان برای تحقق اهداف صهیونیسم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری عجیب وزارت خارجه عراق درباره عملیات یمنی ها در امارات

موضع گیری عجیب وزارت خارجه عراق درباره عملیات یمنی ها در امارات