مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18بين الملل

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شد


ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا همزمان با روند صعودی آمار مبتلایان به سویه اومیکرون ویروس کرونا در این کشور، به رغم دریافت دز سوم واکسن کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، منابع آمریکایی اعلام کردند جواب آزمایش مارک ملیلی روز گذشته مثبت شده و او دارای علایم خفیف است، اما به کار خود ادامه می دهد.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به طور کامل واکسینه شده و نوبت سوم واکسن کرونای خود را نیز دریافت کرده است.

مارک میلی حدود پنج روز پیش با جو بایدن رییس جمهوری آمریکا دیدار کرده است و اکنون در قرنطینه قرار دارد و قرار است دور کاری کند.

دو هفته پیش نیز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به کرونا مبتلا شد.

در پی رکوردشکنی پی در پی شمار مبتلایان به کووید-19 در آمریکا، جراح کل ایالات متحده با اشاره به گسترش سریع سویه اومیکرون در این کشور و ثبت رکورد های تازه مبتلایان، هشدار داد که ایالات متحده هفته های سختی پیش رو دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتارنمای روزنامه نیویورک پست، ژنرال ویوک مورتی جراح کل ایالات متحده (رییس عملیاتی سپاه خدمات بهداشت عمومی آمریکا که سخنگوی ارشد مسائل بهداشت عمومی در دولت فدرال است) هشدار داد که چند هفته آینده روز های سختی برای آمریکا خواهد بود، زیرا شمار مبتلایان به کووید-19 به دلیل گسترش سویه اومیکرون همچنان در حال افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شد

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شد