مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:152022-01-17سياسي

عضویت قزوین در مجمع کلانشهرهای ایران


شهردار قزوین از عضویت رسمی قزوین در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران خبر داد.

- مهدی صباغی اظهار کرد: شهر قزوین با دارا بودن سبقه ای باستانی، به تاریخ، فرهنگ، سبک زندگی و هویت ایران اسلامی گره خورده است.

وی بیان کرد: این شهر همواره در طول تاریخ مرکز فرهنگ، علم، اندیشه، تمدن سازی و تحولات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بوده است و از این رو باید جایگاه ویژه آن را در عصر کنونی و در توسعه کشور تبیین کرد.

بنابراعلام اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، شهردار قزوین عنوان کرد: چهره های شاخص شهدای گرانقدر قزوین همچون شهیدان رجایی، بابایی، لشگری، حسن پور و اسوه ایثار و مقاومت سردار آزادگان مرحوم ابوترابی و همچنین چهره های درخشان علمای گرانقدر این دیار در طول تاریخ و پرورش هنرمندان، ادیبان و دانشمندان نشان دهنده هویت ریشه دار مردم قزوین است.

وی با اشاره به جمعیت نیم میلیونی و توسعه شهری قزوین، خاطرنشان کرد: با پیگیری و مکاتبات انجام شده، با عضویت قزوین به عنوان بیستمین عضو مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران موافقت شده است.

صباغی تصریح کرد: عضویت قزوین در این مجمع علاوه بر ارتقای جایگاه سیاسی و اجتماعی شهر قزوین، فرصت های ویژه ای را در مسیر توسعه و پیشرفت شهر و همچنین امکان تبادل نظر و استفاده از تجربیات کلانشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت قزوین در مجمع کلانشهرهای ایران

عضویت قزوین در مجمع کلانشهرهای ایران