مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:152022-01-17اجتماعي

شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی را پرداخت نکرده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی، معاون شهردار تهران در این نشست گفت: - بیست و هشتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهر های ایران به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، امروز 27 دی 1400، در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی، معاون شهردار تهران در این نشست گفت: بیشتر همکارانی که در این جلسه حضور دارند در دوره جدید مدیریت شهری منصوب شده و آماده تغییر و تحول در شهر های خود هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: شهرداران و مدیران شهری کلان شهر ها به دنبال رفع مشکلات و ارائه راهکار های مشترک و تخصیص منابع هستند و امیدواریم شاهد تحولاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر ها باشیم.

وی افزود: با توجه به همدلی و هماهنگی بی نظیری که در مدیریت اجرایی کشور ایجاد شده، امیدواریم در رسیدن به اهداف خود و خدمات رسانی به شهروندان، تسریع صورت بگیرد.

شفیعی با بیان این که موضوع حمل و نقل و ترافیک، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائل و دغدغه های مدیریت شهری در ایران و حتی در کلان شهر های دنیا است افزود: بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی را پرداخت نکرده

شفیعی: دولت سال ها سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی را پرداخت نکرده