مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:202022-01-17سياسي

دشمن هویت زنان جامعه اسلامی را هدف گرفته است/رسانه ها زندگی فاطمی را ترویج کنند


جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد از تدارک بیش از 40 عنوان برنامه بزرگداشت مقام زن در این استان خبر داد و گفت: دشمنان نجابت و هویت زنان در جامعه اسلامی را هدف گرفته و ترویج فرهنگ زندگی فاطمی باید دراولویت اجرایی اصحاب رسانه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته گرامیداشت زن، ولایت مداری و حضور به موقع در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مهمترین ویژگی حضرت فاطمه صدیقه(س) دانست و اظهار کرد: نگاه مکتب اسلام ناب محمدی به مقام زن هویت ساز، آرمان بخش و عزت بخش است و این مهم باید بیش از پیش پاس داشته شود.

وی افزود: اگر مردان در جنگ سرد و فیزیکی در نوک پیکان مبارزه بودند ولی امروز در جنگ افکار و روانشناختی، زنان در این جایگاه قرار دارند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با بیان این که استکبار جهانی به دنبال ولنگاری فکری و خودباختگی بین جامعه زنان است، گفت: باید به خوبی نقشه های دشمن را بشناسیم و راهکاری مقابله با توطئه های شوم استکبار جهانی را طراحی و اجرایی کنیم.

سردار زارع کمالی نقش اصحاب رسانه در هدایت افکار عمومی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ زندگی فاطمی باید در اولویت اجرایی و برنامه ریزی خبرنگاران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هویت زنان جامعه اسلامی را هدف گرفته است/رسانه ها زندگی فاطمی را ترویج کنند

دشمن هویت زنان جامعه اسلامی را هدف گرفته است/رسانه ها زندگی فاطمی را ترویج کنند