مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:152022-01-17سياسي

لزوم غیرهمسطح سازی تقاطع های بزرگراه شهید باقری


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر لزوم غیرهمسطح سازی تقاطع های بزرگراه شهید باقری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  عباس شعبانی  معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از روند تکمیل و آماده سازی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام بازدید میدانی به عمل آورد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه ارزیابی های میدانی از تحولات عمرانی پایتخت به محدوده منطقه 4 رفت تا به اتفاق  محمدرضا پوریافر  شهردار این منطقه و جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، آخرین وضعیت اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام را مورد پایش و بررسی قرار دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در ادامه این بازدید میدانی به محل تلاقی بزرگراه های شهید بابایی و شهید باقری رفت تا آخرین وضعیت تکمیل گردش های ترافیکی در این تقاطع پرفت و آمد شرق پایتخت را بررسی کند.

وی در جریان بازدید از این پروژه با بیان آنکه تکمیل لوپ جنوب به غرب تقاطع با وجود 80 درصد پیشرفت فیزیکی، همچنان نیازمند رفع معارض و آزادسازی پهنه اجرایی است، گشایش این مسیر دسترسی را زمینه ساز تقویت نقش بزرگراه شهید باقری به عنوان یک معبر شمالی- جنوبی خواند و یادآور شد: تکمیل مسیر جنوب به غرب تقاطع باقری- بابایی، دسترسی ساکنان حاشیه این بزرگراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم غیرهمسطح سازی تقاطع های بزرگراه شهید باقری

لزوم غیرهمسطح سازی تقاطع های بزرگراه شهید باقری