مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:552022-01-17پزشكي

ممنوعیت ورود گردشگران سلامت از کشورهای آلوده به امیکرون


مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه امیکرون ورود گردشگران سلامت از کشورهایی که این سویه در آن به صورت غالب درآمده است، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه امیکرون ورود گردشگران سلامت از کشورهایی که این سویه در آن به صورت غالب درآمده است، ممنوع شد.

داوود خوش شکن با اشاره به اینکه ورود هموطنان از دیگر کشورها نیز با در دست داشتن تست PCR منفی 48 ساعت گذشته و گواهی تزریق 2 دوز واکسن امکان پذیر است، اظهار کرد: ورود گردشگر سلامت از کشورهای دیگر نیز مانند افغانستان، عراق و پاکستان نیز طبق همین روال و با دارا بودن تست PCR منفی با دوره زمانی 48 ساعت گذشته و گواهی دریافت 2 دوز واکسن مورد تایید کشور ما امکان پذیر است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد جدیدی در حوزه گردشگری سلامت بسته های جدید خدمات درمانی و هزینه های درمانی را به گروه های هدف اطلاع رسانی می کند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد از حضور گردشگران سلامت در مشهد اقدامات مختلفی انجام شده، عنوان کرد: تعداد شرکت های گردشگر سلامت نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود گردشگران سلامت از کشورهای آلوده به امیکرون

ممنوعیت ورود گردشگران سلامت از کشورهای آلوده به امیکرون