مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:452022-01-17ورزشي

شناخت کامل حریفان فولاد و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا


قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم فوتبال سپاهان با صدرنشین فعلی لیگ ستارگان قطر و قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان هم گروه شد.

- قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم فوتبال سپاهان با صدرنشین فعلی لیگ ستارگان قطر و قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان هم گروه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرعه کشی فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا با حضور دو نماینده ایران یعنی سپاهان و فولاد برگزار شد تا این دو تیم حریفان خود را در مرحله گروهی بشناسند.

سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران با تیم های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان، برنده پلی آف التعاون عربستان و الجیش سوریه هم گروه شده است و فولاد باید به مصاف تیم های شباب الاهلی امارات، آحال ترکمنستان و الغرافه قطر برود.

هم چنین دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل نگرفتن مجوز حرفه ای گری از این رقابت ها حذف شدند.

فولاد در حالی باید به مصاف شباب الاهلی برود که این تیم از دو بازیکن ایرانی یعنی احمد نوراللهی و مهدی قایدی بهره می برد و شناخت این دو بازیکن از سبک بازی تیم نکونام می تواند کار نماینده ایران را برای سقوط سخت کند.

در گروه سپاهان نیز الدحیلی قرار داد که با وجود 3 بازی بیش تر نسبت به السد در لیگ این ستارگان قطر، صدرنشین است و پاختاکور هم به عنوان قهرمان ازبکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت کامل حریفان فولاد و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

شناخت کامل حریفان فولاد و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا