مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17سياسي

توزیع 400 سبد معیشتی و غذایی بین مددجویان مورموری


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سبدهای معیشتی و غذایی در بین 400 خانواده مددجوی این نهاد در شهر سیل زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان توزیع شد.

- رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سبدهای معیشتی شامل: برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کنسرو و اقلام دیگر بوده که در بین همه مددجویان کمیته امداد شهر مورموری توزیع شده است.

وی با عنوان اینکه 400 سبد معیشتی و غذایی به ارزش هر یک 400 هزار تومان افزود: این کمک ها با مشارکت کمیته امداد و برخی دستگاه های دیگر تهیه و توسط امدادگران این نهاد توزیع شده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه تعداد هشت خانواده مددجوی شهر مورموری از حادثه سیل آسیب دیده اند گفت: این تعداد خانواده علاوه بر این بسته های معیشتی 400 هزار تومانی، پیش از این و در نخستین روز پس از حادثه سیل، کمک هایی شامل: بسته های معیشتی 700 هزار تومانی، کارت خرید نقدی 500 هزار تومانی، پتو، موکت، رختخواب و برخی نیز بخاری گازی از کمیته امداد دریافت کرده که ارزش کمک های صورت گرفته به هر خانواده بیش از 5 میلیون تومان بوده است.

وی با عنوان اینکه برخی خانواده های مددجوی شهر مورموری که در اثر سیل لوازم خانگی آنها آسیب دیده است کمیته امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 سبد معیشتی و غذایی بین مددجویان مورموری

توزیع 400 سبد معیشتی و غذایی بین مددجویان مورموری