مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:502022-01-17سياسي

امیدواری از آغاز اجرای قانون جهش دانش بنیان با کمک شورای نگهبان


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به تصویب قانون جهش دانش بنیان در مجلس ابراز امیدواری کرد که آغاز اجرای این قانون با مساعدت شورای نگهبان کلید بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو که در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد، مدل توسعه نانو در کشور را یک مدل نمونه ای موفق در توسعه فناوری دانست و افزود: ما کشوری بودیم که با علم جدید نانو مواجه شدیم که نه فرهنگ و نه زیست بوم و نه نیروی انسانی داشتیم، ولی پس از 20 سال این توسعه رخ داده است.

ستاری با تاکید بر اینکه در اقتصاد دانش بنیان هیچ غول چراغ جادویی وجود ندارد که با یک حرکت همه چیز را درست کند، بلکه همه مشکلات می تواند در یک حرکت و سیاست درست به نتیجه برسد، اظهار کرد: در حوزه نانو سال قبل 4 هزار میلیارد تومان و در سال جاری 12 هزار میلیارد تومان فروش داشتیم و تا پایان سال می توان به فروش 20 هزار میلیارد تومانی برای شرکت ها فکر کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری جایگاه تولید علم نانوی ایران در جهان را رتبه چهارم عنوان کرد و ادامه داد: این تکنولوژی طی 20 سال اخیر از سالی 10 مقاله اکنون به مرحله ای رسیده که 34 مقاله در روز منتشر می شود و این یک اتفاق بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری از آغاز اجرای قانون جهش دانش بنیان با کمک شورای نگهبان

امیدواری از آغاز اجرای قانون جهش دانش بنیان با کمک شورای نگهبان