مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:352022-01-17سياسي

طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز تدوین می شود


رییس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای شهر اهواز از تدوین طرح مطالعات جامع فضای سبز شهر تا پایان امسال خبر داد.

- محمدمهدی مطیعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت فضای سبز اهواز اظهار کرد: انتظار بهبود وضعیت فضای سبز اهواز در مدت زمان کوتاه مثلا دو ماه غیرمنطقی است اما برنامه ریزی منظم و دقیقی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: یکی از بزرگترین اشکالات در بخش فضای سبز اهواز نداشتن طرح مطالعات جامع است؛ از سال 72 به بعد هیچ برداشتی از وضعیت فضای سبز اهواز نداشته ایم تا آن را مبنای کار قرار دهیم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

رییس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای شهر اهواز گفت: یکی از ملزومات طرح مطالعات جامع فضای سبز بحث استفاده از تکنولوژی های روز است که در حال انجام این طرح هستیم و امیدواریم تا پایان سال این کار به سرانجام برسد؛ این داده علاوه بر کمک برای اتخاذ تصمیمات دقیق تر، در جلوگیری از ایجاد بسیاری از چالش های دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: تهیه شناسنامه دقیق پارک ها نیز در حال انجام است به گونه ای که تاکنون شناسنامه پارک های بیش از 130 نقطه تهیه شده است.

مطیعی افزود: سالیان سال شاهد گیاهان تک کشتی در اهواز بوده ایم اما در حال حاضر تنوع بخشی به کشت در اهواز نیز در حال انجام است و تاکنون کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز تدوین می شود

طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز تدوین می شود