مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:202022-01-17اجتماعي

آماده باش دستگاه های اجرایی در زنجان/سپاه نخستین دستگاه امدادرسان در برف


مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه سپاه نخستین دستگاه امدادرسان در برف بود، گفت: همه دستگاه ها در آماده باش به سر می برند.

- صفی الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به رخداد کولاک برف بر اثر وزش باد تند انتظار می رود مردم استان زنجان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و سرد اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته پس از آغاز بارش ها جلسه ویژه ستاد تشکیل شد، اضافه کرد: اقدامات و هماهنگی های لازم صورت گرفته و خوشبختانه همکاری بین دستگاه مطلوب است.

وی با بیان اینکه به همه فرمانداری ها، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها توصیه های لازم ارائه شده است، اضافه کرد: علاوه بر این همه دستگاه ها در آماده باش کامل به سر می برند.

کرامتی با اشاره به آغاز بازگشایی محورهای اصلی تصریح کرد: محور قره پشتلو توسط سپاه استان بازگشایی شد که در این رابطه از همراهی فرمانده سپاه استان تقدیر می کنم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی به غیر از تهم  چورزق و تکاب دندی باز است، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم برای سفر خود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های اجرایی در زنجان/سپاه نخستین دستگاه امدادرسان در برف

آماده باش دستگاه های اجرایی در زنجان/سپاه نخستین دستگاه امدادرسان در برف