مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:202022-01-17حوادث

کشف محموله 60 کیلوگرمی تریاک در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهرستان را دارند، - بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو کامیون در این خصوص شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های گسترده و کارشناسی، با شگردهای خاص پلیسی در یکی از مبادی ورودی به شهر ملایر متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شد، اظهارکرد: شهروندان در صورت مطلع شدن از هر نوع فعالیت مجرمانه توسط سوداگران مرگ مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق منزل با پوشش چادر زنانه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر ملایر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 60 کیلوگرمی تریاک در ملایر

کشف محموله 60 کیلوگرمی تریاک در ملایر