مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:202022-01-17سياسي

آغاز ساماندهی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در سیستان و بلوچستان


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز ساماندهی و مستند سازی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای واقع در حریم شهرهای استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز ساماندهی و مستند سازی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای واقع در حریم شهرهای استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عطاءاله اکبری در جلسه بررسی مشکلات حوزه مسکن و شهرسازی شهر سراوان که با حضور دکتر فاضلی نماینده مردم منطقه در مجلس، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این اقدام برابر قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا املاک تصرفی قبل از سال 88 در شهرهای میرجاوه، زهک، نوک آباد، مهرستان، سوران، گلشن، هیدوچ، سیرکان و گشت با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر استان سند دار می شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین علاوه بر شهرهای ذکر شده شهروندان ساکن در روستاهای واقع در حریم شهرها نظیر داعی آباد و شهرک گاوداران زاهدان، غفور آباد، جهاد آباد و هوشک سراوان و همچنین برهان آباد خاش نیز می توانند از مزایای این طرح بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در سیستان و بلوچستان

آغاز ساماندهی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در سیستان و بلوچستان