مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:202022-01-17اقتصادي

ساماندهی زباله گردهای شهرکرد نهایتاً تا ماه آینده


معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در طرح ساماندهی، زباله گردها توسط پیمانکار جمع آوری و زباله های جمع شده شان متناسب با قیمتی که سازمان صنعت، - محمدرضا محمدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص ساماندهی زباله گردها و تکدی گران گفت: طرح ساماندهی دوره گردها در مرحله تنظیم قرارداد است که در همین ماه یا نهایتا ظرف ماه آینده ساماندهی این قشر در شهر انجام می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد افزود: در این طرح این افراد توسط پیمانکار جمع آوری و زباله های جمع شده شان متناسب با قیمتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین کرده خریداری می شود.

وی ادامه داد: البته برخی از این افراد در حال حاضر نیز با این پیمانکار آشنا هستند و از طریق پیمانکاری فعالیت می کنند اما این عرصه تنگ خواهد شد تا تنها افرادی که واقعاً دنبال این کار هستند در این حیطه بمانند و دیگر افراد صحنه را ترک کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اظهار داشت: کودکان کار و تکدی گران نیز از طریق شهرداری، نیروی انتظامی و بهزیستی جمع آوری می شود و وضعیتشان در مرکز امور اجتماعی شهرداری شهرکرد با حضور دستگاه های مربوطه از جمله کمیته امداد و بهزیستی و نیروی انتظامی بررسی می شود تا اگر واقعاً بی بضاعت باشند از طریق ادارات حمایتی بهزیستی و کمیته امداد حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی زباله گردهای شهرکرد نهایتاً تا ماه آینده

ساماندهی زباله گردهای شهرکرد نهایتاً تا ماه آینده